הסעות לבת מצווה: כל מה שצריך לדעת

דף הבית » הסעות לבת מצווה: כל מה שצריך לדעת

אתם עומדים לחגוג לבתכם בת מצווה? אין ספק כי מדובר ברגע מרגש מאוד לו חיכיתם כהורים. כחלק מתכנון האירוע בטוח שאלתם את עצמכם: "כיצד כל המוזמנים מגיעים לאירוע?"

יתכן מאוד שאתם זקוקים לשירותי הסעות לבת מצווה שיספקו מענה לצורך להסיע את הילדים המשתתפים אל האירוע וממנו. אם אתם חוגגים את הבת מצווה של ביתכם באולם אירועים או מועדון כלשהו אין ספק שאתם זקוקים לשירותי הסעות. לשם כך, אנו, בהסעות כוכב הדרום , עומדים לרשותכם בעזרת שירותי הסעה נוחים ופשוטים. אנו מספקים הסעה מרוכזת שתקח את כל הילדים החוגגים אל האירוע ומבטיחים בעזרת זאת להבטיח נוכחות רבה של הילדים בצורה בטוחה ומהירה ככל הניתן.

הסעות לבת מצווה: מה חשוב לבדוק?

כשאתם בוחרים חברה להסעות לצורך הסעה לבת מצווה חשוב להשתמש בשירותיה של חברה מסודרת ומוכרת ולא להזמין שירות הסעות של חברה לא מוכרת או אדם לא מוכר שיציעו לכם את שירותיו במחיר נמוך במיוחד. מומלץ לכם לשלם קצת יותר ולהיות עם לב רגוע וראש שקט יותר בידיעה כי בטיחות הילדים ושלומם מופקדים בידיים נאמנות.

כאשר הנכם מבצעים התקשרות עם חברת ההסעות חשוב שתוודאו שלחברה קיימים כל הביטוחים הנדרשים, שברכב מותקנים חגורות בטיחות ושלנהג יש היתר להסעת ילדים.

אנו, בחברת נתיבי  הדרום מציעים לכם שירותי הסעות לבת מצווה העומדים בכל התקנים. אנו דואגים לתחזוקה שוטפת המבטיחה את איכות ותקינות כלי הרכב המיועדים להסעת ילדים ובכלל זה הסעות לבת מצווה. כל זה במטרה להבטיח עבור ילדיכם נסיעה בטוחה בכלי רכב מתוחזקים ברמה הגבוהה ביותר. כל הנהגים המועסקים על ידינו הינם נהגים מנוסים, זהירים וכמובן מוסמכים לתחום אחרי שעברו הכשרה מיוחדת להסעת ילדים.

הזמנת הסעה לבת מצווה: ההמלצות שלנו

  • תבצעו סקר שוק: כאשר הנכם בודקים חברות הסעות לבת מצווה של בתכם, מומלץ שתבצעו סקר שוק ותבררו מהי החברה הגדולה ביותר, כלומר המוכרת ביותר. חשוב מאוד שתעשו זאת מכיוון שרוב הסיכויים שחברה מוכרת תהייה גם בעלת כל תקני הבטיחות, תקני ההסעה שמתאימים להסעות אנשים בכל הגילים ובעיקר הסעות של ילדים.  למשרד החינוך יש תקנים וחוקים להסעות ילדים ולכן חשוב מאוד לוודא כי חברת ההסעות מודעת לכל החוקים האלה ולכל עדכון שנעשה בהם. בנוסף לזאת, תבררו איפה חברת הנסיעות ממוקמת. אם אתם גרים באזור הדרום, רצוי שבסיס החברה יהיה ממוקם האזור זה ושיש לה שירות הסעות בדרום
  • תוודאו כי רכב ההסעה עומדים בתקני הבטיחות הרצויים: אם במהלך הסקר שוק שאתם מבצעים יש לכם הצעות להסעות על-ידי נהגים שעובדים באופן עצמאי. חשוב מאוד  שגם אם המחיר מפתה, תבדקו את מצב האוטובוסים שלהם, שיכולים להיות אוטובוסים ישנים שלא עומדים בתקנים. לנהגים העצמאים אין חברה שמפקחת עליהם, ורצוי לוודא שהילדים שלכם נוסעים באוטובוסים שעומדים בכל תקני הבטיחות של משרד התחבורה ושל משרד החינוך!
  • תמנו מישהו אחראי: בין אם אתם מזמינים מיניבוס או אוטובוס תדאגו למנות מישהו שיהיה אחראי על ההסעה בזמן שאתם תתעסקו בשאר הארגונים של האירוע. תקבעו שעה מדויקת להסעה הלוך והסעה חזור ותסבירו באופן ברור מהיכן נקודות האיסוף. חשוב לזכור שיש פקקים וצריך לקחת זמן מרווח ביטחון במידה וההסעה תתעכב.
  • תזמינו לפחות 2 אוטובוסים: מבחינת מספר האוטובוסים שמומלץ להזמין, עדיף להזמין 2 אוטובוסים בעלות נוספת לאוטובוס נוסף. אם הזמנתם אוטובוס אחד יותר מידי, תמיד אפשר לבטל (בפרק זמן הגיוני כמובן). אבל, אם נוצר מצב שהאוטובוס מלא ונשארו ילדים ללא מקום פנוי – רוב הסיכויים שלא יהיה אוטובוס פנוי ברגע האחרון.
  • אוטובוס עדיף ממיניבוס: בטוח שהתלבטתם אם להזמין אוטובוס או מיניבוס. אז בקשר לכך, חשוב שתבינו כי הפרשי המחיר הם לא כאלה גדולים, לכן עדיף להזמין אוטובוס שהוא גדול יותר והוא אוסף את כל הנוסעים ביחד. באוטובוס כל הנוסעים יושבים ביחד, הם לא מפוצלים בין מספר רכבים ועדיף לשכור שירות הסעה לבת מצווה בעזרת אוטובוס אחד של 50 נוסעים או יותר או 2 אוטובוסים אם יש יותר מ-50 נוסעים. עדיף לעשות זאת מאשר להזמין אוטובוס ומיניבוס ולגלות בסוף שאין מספיק מקום.

יום אירוע הבת מצווה הגיע!

מזל טוב! יום האירוע הגיע. אנחנו נשמח לקחת חלק ולדאוג לאורחים שלכם. בואו ליהנות מהשירות ומהמחירים המיוחדים של הסעות נתיבי הדרום!

אצלנו השירות הוא מעל הכל.

להצעת מחיר חייגו עכשיו 0733745525

פתח צ'אט
1
וואטסאפ
שלום, איך נוכל לעזור?